14 december

2010-12-14 @ 10:43:38

10 dagar kvar till jul, spännande. Eller ja, jag längtar väl mest tills Levin ska få öppna sina paket. Wie.

I lördags följde jag & Rickard med hans bror+fru och shoppade klart dom sista julklapparna, skönt.
Fast aningens svårt att bestämma vad man skulle köpa till Levin. Han (läs: jag) vill ju ha såå mycket leksaker.
Och Rickard skulle absolut köpa en jävla julgran som han BARA skulle titta på när han kom hem.. Mm visst, nu står den här pyntad och klar. Enligt mig så pyntar man inte granen förrän dagen innan, som tidigast möjligtvis den 22:a. Granen är iallafall silver (glittrig typ). Så då slipper han ju ha i glitter. Här har ni den.

Och mina skor också såklaaaart.


Skorna är från Wildflower by Kenza.

Levin har precis somnat nu, så nu ska jag ta lite mer kaffe och bara ta det lugnt en stund. Och kanske råka titta lite på Våra Bästa År. Sämsta programmet genom tiderna, och jag kan inte sluta titta.


Kommentarer

Postat av: Din Grantokiga Güüübä

Jag må säga att granen är ju bra gran(n) ^^ WOOHOO!!! LOVE YOU

2010-12-14 @ 20:13:28

Postat av: Svägerskan Linda

Jag håller med min bror, den blev ju helt underbar.



Vi har också satt upp våran igår. Jag känner att den ska vara uppe mycket mer för julen går över sååååååååååå fort.



Vi ses på lördag och har en underbar dag tillsammans med de andra som kommer o kokar knäck :)



KRAM

2010-12-15 @ 06:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback