4 April

2010-04-04 @ 14:46:23
Det var ett bra tag sen jag skrev här.. Kanske ska ta upp det här med bloggandet igen?! Får väl se hur det går =) Bloggen får se ut såhär sålänge tills jag fixar en ny, ska försöka fixa det snart.
Ja det har ju hänt en hel del sen sist! Fick våran älskade lilla kille den 23 februari, 16 dagar över tiden så han var varmt välkommen, haha :)
Just nu dricker jag lite kaffe medans Levin sover och Rickard ligger i soffan. Såååå himla skönt väder idag =) Ska ta en promenad upp till mamma sen och äta lite påskmat!
Igår var jag, Rickard, Levin & Bobban uppe hos Marie och umgicks lite, trevligt! Så vi kom  hem runt halv tolv ungefär.
Ska väl kanske försöka mig på att skriva en förlossningsberättelse också om jag orkar =) Får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag kolla runt lite sååå, hejsvejs!

Slänger in en bild på världens finaste kille också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback