5 december

2010-12-05 @ 20:32:05
Okej okej, ska försöka blogga nu igen.. Men då får ju ni säga vad ni vill läsa? Vad ska jag skriva om? Och inte 2 fjuttiga kommentarer, utan nu ska ni ta och säga mig vad ni vill läsa. Något jag borde skriva mer/mindre om?

Jaha, min helg har då bestått av magsjuka. Avundsjuka ni blir nu kan jag tänka mig. Har inte haft magsjuka sen aa.. Vääääldigt många år tillbaka.
Känns lite halvtråkigt att bli sjuk på en fredag, det är liksom helgen jag ser fram emot. Då har vi Rickard hemma i två dagar och vi får mer tid tillsammans. Och man kan vara vaken lite längre. Fast hade jag blivit sjuk på en vardag hade han ju behövt ta ledigt, och det är ju inte lika kul.
Men nää.. Har bara legat i soffan hela tiden i stort sätt. Förutom idag då, började komma tillbaka till mitt riktiga jag. Dvs städa städa städa. Japp.


Och skorna jag tjata om.. Dom är numera mina!! Woohoo. Och det tackar jag min fina pojkvän för.
Ska allt visa bild på dom någon dag.

Levin har magsjuka han med, fast det kommer bakvägen. Men han är i stort sätt sitt vanliga jag, så det är skönt!

Får ta och slänga in lite bilder imorgon eller något så ni får se hur stor skrutteprutten har blivit.

Ska ta och diska lite, sen slänga mig bredvid älskling i soffan och kramas.
Natti







Kommentarer

Postat av: Tant Nadi

Jag tycker inte du behöver skriva om nått speciellt. jo om det händer nått speciell så ska du ju självklart skriva det!! men annars tycker jag att du ska fortsätta skriva om din vardag så jag vet hur du och din familj har det och vad du gör när inte jag är med liksom ;) och sen när vi väl träffas så kan du bara säga "amen du vet det där.." så fattar jag precis!! :D så slipper du ta allt från början :)Skit bra va ;) :) puss hej!

2010-12-05 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback