11 November

2010-11-11 @ 12:00:24
God morgon på er.

Dricker lite kaffe & äter yoghurt. Gotti.
Den här bilden är tagen i helgen..



Och idag stod inte kaffekoppen bland löv direkt..



Gud vad fort tiden går.. Redan vinter ju.


Levin vaknade vid kvart över fem imorse och var jätte ledsen.. Så han fick lite välling så somnade han om och vaknade vid halv 9. Så vi låg i sängen och gosa en stund. så klev vi upp runt 9.
Han fick ta sig ett morgonbad också, vilket han tycker är sååå kul.

Levin kryper som en tok nu och ställer sig mot allt han kommer åt. Stora killen.

Och jag har förälskat mig i ett par skor.. Gud!!! Det är klackskor, och enligt mig så ska inte klackskor vara sådär superdyra.. Men ja, 800 kr.. Fan.

Ska ta och leka lite med Levin nu för han kör på mig med gåstolen hela tiden.

Kommentarer

Postat av: Nadi

fan va träligt att dom skulle kosta så mycket. :/ för dom va snyggaaa! :D

2010-11-12 @ 23:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback