10 November

2010-11-10 @ 22:33:50
Här var det törrt. Nu är det dags att börja blogga lite igen va?

Sitter här och har precis duschat och lite sisådär.
Var nere med Nadja och solade lite förut, känner mig som en blekfis.
Tidigare idag så gick jag och Levin till Maxi med Lollo & Milton. Sedan följde vi med dom hem, massa bus blev det. Och så bjöd Lollo på lasagne också, namnam.

Ahaa, när skrev jag sist? Vad har hänt sen dess...

Helgen: Lördagen var det kalas för Leijah som alla redan har blivit 1 år. Sen tror jag inte det hände något mer speciellt där.

I måndags så var lilla familjen nere på stan en sväng, skulle kolla mössa till Rickard och pannband till mig. MEN ICKE. Vill ha ett vitt, men fanns ju inga fina, buhu. Fick iallafall med mig ett par träningbyxor hem, som SKA komma till användning. Och då menar jag inte hemma tillsammans med tofflorna.
Nää, ska väl försöka komma igång med träningen ordentligt i slutet på månaden, eftersom startavgiften kostar en del. Men ja, vi får se. Ända gången jag faktiskt får motivation är just när man tränar. Jag tränade tillsammans med Lollo under en vecka lite drygt, och då rörde inte jag en ända godisbit. Och så blev det inget mer. Vad händer? Jo jag åt godis. Jävla skit.

Och igår var Angelika här på förmiddagen och drack kaffe och tjöta lite. Trevligt tycker jag. Sen kom Nadja på kaffi också.

Yes box, så som ni fattar går detta med bantningen lite sådär. Det kan gå bra i ett par dagar, sen orkar man inte mer. Måste få tillbaka motivationen. Och det borde ju hända nu kan man ju tycka. JAG SKA KLARA DETTA! Hejja.


Lilleman ute på förmiddagspromenad med mami & papi i lördags.





Ska strax ta och krypa ner. Så hejdå sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback