23 November

2010-11-23 @ 21:00:40
Och det betyder att lillskrutt blir 9 månader. Hej och hå.

Sitter just nu med färg i håret. Färgar såndär färg & slingor i 1. Tar ju fan 56 veckor att göra. Hatar att färga håret. Såååå tråkigt.

Har idag haft Angelika & Marie här på kaffe och mazariner. Mycket trevligt.

Förut idag så ställde jag Levin framför mig och släppte, då gick han säkert 5 steg helt själv till Marie!! Herregud. Marie höll på att dö. Haha.
Visserligen så har han ju inte balansen men ändå. För man får ju vara med hela tiden, annars stupar han ju rätt framlänges. Men snart så, då går han nog lilleman.

Och nu är det så att min fiiiina sambo är världens bästa. Igår så lät det såhär "Du, på fredag.. Var klara då när jag kommer hem så går vi ner på stan och köper dom dära skorna till dig. " Eh, vad har jag gjort för att få världens bästa pojkvän undrar ju jag.
Men nu tvekar jag istället på att köpa dom bara för att jag får.. Tycker dom är för dyra! Men vi får väl se hur det blir.

Ska ta och gå ut i kylan och ta några bloss med frisk luft, sen är det dags att skölja ur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback