Jävla skor..

2010-11-17 @ 21:01:44
Var nere och solade förut med Nadi. Så vi passade på att gå och prova lite skor. Provade ju då självklart dom dära skorna jag vill ha!!
Nu vill jag bara grina. Hade jag vart lagd åt det hållet då man tänder på föremål, då hade jag gift mig med dom skorna, på en gång!! BUHU. 899 jävla kronor kostar dom..
Dom är precis sådär svarta och perfekta som jag vill ha dom, med kilklack dessutom. JAJA.

Levin har somnat nu, tror jag. Var helt bombis på att han hade gjort det förut, så skulle jag bara gå in och titta så han inte låg på mage (är livrädd för att han ska kvävas då). Men då minsann, ställer han sig upp med ett leende. Unge.

Imorgon ska jag till vårdcentralen, har ju nämligen tvärstopp i örat.. Mys.

Ska ta och slänga i lite färg i huvet. Kommer förmodligen bli grön eftersom mitt hår är lite sådär.. kyckling gult.

Pussiluss

NI ÄR SÅ FINA!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback