Godkväll.

2010-11-14 @ 20:54:34
Levin somnade för en stund sen, så nu sitter jag & Rickard vid varsin dator och nördar.

Idag har det inte hänt något speciellt.
Jag hade ju då sovmorgon idag, på fars dag.. Snällt va? Mycket.
Blev Pizza idag. Eller ja, räksallad för min del. Skit gott faktiskt.

Nu har vi väl förhoppningsvis fått sålt på sängen. Bra bra. Kunde inte komma en bättre tidpunkt. Vårat sovrum ser numera ut som en förråd. Usch.

Längtar tills vi hittar en större lägenhet. Så vi kan få ett eget sovrum.
Lägenheten vi titta på var inget för oss iallafall, men det kanske jag sa. Minns inte.
På tok för trång var den. Nää, inte våran stil. Vi fortsätter jakten.

Och så måste jag bara vara sådär töntig och tipsa om en sak.
När det kommer till håsprayer så är jag extremt kräsen. Jag har verkligen jätte platt och långt hår, just därför funkar nästan ingen spray på mig, utan håret bara lägger sig ner. Men nu har jag hittat en till hårspray som är skit bra!!
BOBBY'S.


Annars använder jag bara den rosa PROFFS sprayen.

Ska strax kramas lite med min gubbe!! Är lite Rickardsjuk tror jag.

Ute och kryper lite på gräsmattan. Sitta still är överskattat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback