Heeellu.

2010-11-21 @ 21:51:15
Bloggen fick tydligen ligga lite åt sidan ett tag, men nu kör vi igen. Efter stränga order.

Tittade på lägenhet idag IGEN. Men återigen så nää.. Lägenheten var väl egentligen helt okej, men alldeles för trång.
En 3:a på 70 kvadrat. Så det är ju inte sådär super stort direkt om man säger så. V-rummet & köket var litet och det är just dom rummen som jag vill ha större.

Levin är verkligen super duktig på att gå om man håller honom i händerna. Bara han får upp balansen så kommer han nog knata iväg. Älsklingsbebis har blivit stor.. Fan vad tiden har gått fort..
Tänk att för ett år sen så låg han i min mage.
Att vara gravid är så jävla underbart egentligen, man längtar såå efter en människa man aldrig har träffat, helt sjukt egentligen. Att man förbereder och "boar" inför bebisens ankomst. Köper kläder och drömmer sig bort hur det kommer vara att få ta hand om en liten. Även om jag kände Levin sparka hela dagarna osv, så tror jag inte riktigt att jag förstod att det skulle komma ut ett barn. MITT BARN.
Jag är mamma till en liten kille, men fattar det nog inte än idag. Han är verkligen det bästa som har hänt mig, utan tvekan.





Kommentarer

Postat av: Åsa

Sa ju att han kommer gå innan han fyller ett år :)

2010-11-22 @ 20:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback