10 Januari

2011-01-10 @ 11:25:54

Haallå där, var ju inte igår kan man säga.

Har inte haft lust att skriva överhuvudtaget, men ska försöka bättra mig.

Jul och nyår är iallfall över, vilket jag tycker är jätte skönt. Allting blir så stressigt och aa.. Visst är det mysigt men, räcker för den här gången. Levin fick jättemycket fina grejer, vi också för den delen.
Så nu har Levin alldeles för mycket leksaker och inget utrymme att ställa dom på knappt, tummen upp.

Snart drar flyttlasset iväg, på fredag! Känns så otroligt skönt att det äntligen blir av.. Fan vad vi väntat på att få lite större. Ett eget sovrum!! Fan va gött.
Så vi har börjat packa ganska mycket i helgen. Rickard jobbar ju på dagarna så då får jag ju inte så mycket gjort med en bebis hängandes i mina ben. Så nu är det jätte tomt här, eller ja, alla hyllor och alla tavlor och liknande är ju ner plockat. Blä. Hatar att flytta. Blir sååå stökigt.

Levin går hur bra som helst. Eller ja, helt hundra är det inte än, men på god väg. Han släpper exempelvis bordet och går till mig när jag står en bit bort. Jätte duktig. Har gått mååånga steg på raken. Ska försöka få in en filmsnutt på honom senare sen.
Han kan även klappa händerna, Vinka, Vet vart lampan, pappa & klockan är. Och mamma ibland.
Och sägar man "Booootta" (Borta) Och sen drar upp händerna, och typ låtsas som att man inte vet nååånting, då gör han likadant. haha älskling.








Kommentarer

Postat av: Svägerskan Linda

Vad stor han börjar bli. kul att få flytta till en större lägenhet :)



Vi får komma och hälsa på när ni har kommit tillrätta :)



KRAM

2011-01-11 @ 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback