24 November

2010-11-24 @ 09:30:24
Fan vad blåser ute idag. Usch. Jag som behövde handla några smågrejer. Men inge roligt att ge sig ut nu ju.. Åh.

Levin somnade vid 7 igår, och vaknade sedan kvart i 8. Då klev vi upp så fick han äta lite gröt.
Sen dess har vi bara busat och myst hela morgonen. Han är fortfarande snorig, när ska det ge sig?
Han verkar ju inte lida sådär supermycket utav det, men ändå. Det måste ju vara träligt att ständigt ha en tjock 11 under näsan.

Idag hände något som inte hänt sen jag var liten typ.. Jag längtade till julafton?!
Vi har alltid bara varit familjen hemma hos mamma eller pappa och ätit och tittat Kalle och dom dära tråkiga sakerna. Och julklappar då förstås. Men nu känns allt så himla annorlunda, jag ska få fira jul med MIN egna lilla familj. Får vakna på jul och vara med dom 2 personerna jag älskar mest i hela världen.
Under dagen ska vi hem till min pappa och fira, då blir det ju också lite mer folk. Dom håller ju på att flytta till ett hus nu så det kan ju bli mysigt.
Jaja, skitsamma.

Ska ta och underhålla min skrutt igen. Så ska han nog sova strax.

Såhär såg min mage ut ungefär för 1 år sedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback