6 december

2010-12-06 @ 21:16:42
Ja ni, nu är det ju inte långt kvar till jul.
Har nääästan klart alla julklappar, några kvar. Men ska väl förhoppningsvis in till Örebro på lördag och handla klart det sista.

Idag har varit en lugn dag. Jag var iväg till Marie och tog en kopp kaffe förut och tjöta lite, skönt att komma iväg 1 timme själv, då jag knappt träffat någon människa sen i torsdags. Annars har det väl inte hänt något intressant alls. Förutom tvätt då. Så nu är alla sängkläder och allt tvättat, måste ju städa bort den där jävla magsjukan. Fy fan.

Det här med att gå ner i vikt har ju bara försvunnit helt och hållet, har inte orkat lägga energi på det överhuvudtaget, så nu måste jag komma igång igen. Måste skaffa ett måttband så ni kan få vara med och se resultat, förhoppningvis. Så imorgon börjar jag lite smått igen. Måste ju ner 1 kg åtminstone nu innan julmaten. För då går jag väl upp sisådär 46 kg.

Levin är väl på bättringsvägen tror vi, eller ja, han har ju inte varit hängig eller så dom här dagarna. Men däremot extremt dålig i magen. Hans ägg-mökar har inte varit att leka med idag, höll på att avlida ett par gånger.
Han har numera börjat sova 1 gång (oftast) om dagen, istället för två. Så nu somnar han oftast runt 7 på kvällen, vilket är skönt på ett sätt, man får lite mer tid till varandra, men samtidigt kan han bli extremt gnällig framåt 5 där, och då kan han ju gärna inte sova middag.

Här har ni en söt kille med alldeles för stor tomteluva.




Ska äta lite mer mandariner och titta runt på allt annat, innan det är dags för Pensionärsjävlar, mycket roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback