13 November

2010-11-13 @ 22:55:33
Sitter här och käkar lite chips. GÖTT! (det är helg, så liiiite får man unna sig).
Egentligen ska jag ju bara äta popcorn men.. aa, det fick bli lite chips.

Gårdagen blev lugn och skön.
Vi åkte iväg och handlade med Rickards systrar & deras familjer. Sen blev det Idol såklart. Marie & Bobban kom hit och sällskapade oss också..

Idag hade Rickard sovmorgon. Så jag tänkte vara snäll och hålla till i köket med Levin tills Rickard vakna. Tog ut massa leksaker dit osv.. Men efter typ 5 minuter så hör jag ändå från vardagsrummet: "Hallå, varför kommer ni inte in hit och leker istället? Levin?! Hallå? Jag har sovit klart!!". Det var ju hans sovmorgon det. En annan skulle göra vad som helst för att kunna sova helt ostört på morgonen.

Runt halv 4 idag så kom Amanda & Josse hit, med Milo och Liam då förstås (Marie var redan här).
Vi satt och drack lite kaffe och prata och hade allmänt trevligt.
Sen var jag så hungrig så jaghöll på att kollivippa, så Rillö stod för maten idag. Köttfärssoppa blev det. Ap gött. Han har allt lite talang ibland den där Rickard.

Nu framåt kvällen har Jullebulle & David varit här. Men dom drog vid halv 10.

Och nu undrar jag.. Är det fortfarande INGEN som är intresserad av säng?
Vi säljer alltså Sängstomme OCH madrasser OCH sängbord. Hela kittet alltså.
Eller har ni någon i eran närhet som möjligtvis är intresserade?
För det ligger uppe på Blocket också.

Det här superfina halsbandet fick jag av Rickards syster.



Ska strax ta och krypa ner bredvid min karl som ligger och spelar fotboll på datorn. Coolt.

Godnatt


Kommentarer

Postat av: Nadiii

Guuud va fint halsband!! hade varit snyggare i silver ;)hihih. närå! den har du på dig jämt hoppas jag :)skint fiiint!

2010-11-15 @ 23:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback