Lördag

2009-04-19 @ 01:44:18
Sitter & nördar lite vid datorn och är allmänt seg.. Älskling och jag vakna vid 12, så kom Mattias och så. Sen åt vi & duscha och grejja & fixa tvätt. Blev en seg dag, sen skulle vi upp till Mattias, men kände verkligen inte för det så jag drog hem istället :) Så nu väntar jag på Rickard som skulle ringa när han var på g hem igen! Så skulle jag dra upp till Nadja, eftersom det var fest, men har ju inga pengar och gå ut.. och dom skulle ju det! Så fick bli en hemmakväll istället, skönt det med!
På måndag blir det skola, ska läsa med ettorna då. Får se hur det går då. Har ju inga lektioner på tisdagar & fredagar, så jag går ju i skolan 3 ggr i veckan.. Ganska skönt. Men tror ändå jag ska försöka få praktik dom dagarna.
Nee, Tv en stund tror jag :)

Puss o hej




                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback