Måndag

2009-04-13 @ 16:22:48

Ja, inte blev det lugnt i lördags iallafall.. haha, men hade roligt. Lina hörde av sig så vi drog till sandviken & drack lite, sen drog vi till statt, men det SÖG verkligen. Aldrig mer. Så vi drog till Wickan istället :) var skit lite folk, men det var kul! haha, finns ju fan folk till allt ;D
Igår låg jag & älskling i sängen typ hela dagen och kolla på simpson. Sen kom Murry på kaffe, så satt vi och kolla på Wipeout & Sanningens ögonblick. Sen typ la vi oss igen, så det blev en jätte lugn dag igår, skönt.
Idag blir det inte så värst mycket heller, ska hoppa in i duschen snart iallafall, sen skulle väl Rillepille och jag kanske baka lite ikväll :)  & imorn ska jag på möte i skolan :/ får väl se hur det går..
Nu ska jag ta och göra mig iordning!

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback