skolan..

2009-04-23 @ 10:22:03

Sitter i skolan och försöker skriva lite på ett arbete, går ju sådär.. Kommer inte igång fan. Ska sitta här till halv elva sen ska jag väl äta, & sen måste jag sitta i skolan tills halv två när jag har lektion igen. Surt! Men sånt är livet.
Är skit trött, somnade inte förrän typ halv fyra, sen ringde klockan 6! Får lägga mig tidigt ikväll. Har inte umgåtts med min älskling på hundra år känns det som.. Han kom hem sent igår, så vi låg & kolla på film en timme eller två. Hade ju inte träffat han sen i måndags :( Men får ta igen det till helgen!! Skulle väl kanske på bio någon dag här. Vill ju se Män som hatar kvinnor, den lär ju inte gå längre snart.. Den verkar så bra!
Nu ska jag försöka komma igång lite, så jag får klart det här.. Då har jag 2 nya G:n istället för IG:n, så det är värt det. Måste fan fixa det här nu! En spark i röven ska jag ha.

Pusss hej


Kommentarer

Postat av: Anonym

män som hatar kvinnor är bra! har läst boken

2009-05-23 @ 15:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback