090817

2009-08-17 @ 16:02:27

Sitter här och väntar på Marie, ska slå på lite kaffe så ska vi väl sitta och bubbla lite! & äta glass :) mums. Jaha, då börjar skolan igen på torsdag. Skulle börja klockan 10 egentligen, men dom ringde idag och ville att jag skulle komma klockan 8, för & gå igenom min studieplan.. Fatta inte men aa.. Ska ju gå om tvåan så dom vill väl kolla hur jag har tänkt mig med allting. Ska ju ändå förmodligen inte gå klart hela tvåan, men tänkte försöka orka med första terminen iaf :) På onsdag ska jag iväg och ta lite prover & sådär :) lite läskigt, men det är ju lika bra! Nee nu ska jag slå mig ner i soffan tills Marie kommer! Puss & hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback