Äckel söndag

2009-02-23 @ 00:20:55
Fy vad jag hatar söndagar, man blir verkligen helt nere! Förmodligen för att man vet att skolan kallar imorgon.. Superbra att man vänt på dygnet också.
Fast ändå så ska det bli rätt skönt att komma tillbaka till skolan och träffa alla, och komma igång igen. Måste rycka upp mig till tusen!
Ska försöka hålla mig vaken inatt, så jag är säker på att jag kommer upp imorgon. Då somnar man tidigt imorn kväll också, & det är jätte skönt!



                                  


I would take the stars out of the sky for you
Stop the rain from falling if you ask me to
I'd do anything for you, your wish is my command
I could move a mountain when your hand is in my hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback