God morgon!

2009-02-23 @ 07:52:47
Klockan är 07.48 och jag har fortfarande inte gått och lagt mig, & skolan börjar om två timmar. Men det är ju faktiskt inte alla dagar som man hinner med frukost och hela faderuttan, men det gör jag idag! =) Bara lite lagomt seg sådär. Rätt gött & sitta och dricka kaffe såhär på morgonen, annars brukar man mer få slänga i sig allting, om ens det.
Hoppade iallafall in i duschen vid 6, så stod jag där i en timme, Mycket skönt!! Dagen börjar ju bra än så länge iallafall, bara vänta tills jag blir jätte trött istället.
Längtar lite till kvällen när jag får träffa min kära gubbe ^^

Nu ska jag gå ut i kylan och ta en cigg till mitt kaffe.
Ha en trevlig dag!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback