lördag

2009-02-28 @ 18:16:27
Lördag igen då.. Igår blev det att dricka lite, det var ganska trevligt. Haha, slutade med donkan iallafall, sen åkte jag hem till min kära gubbe. Som jag har saknat helt tokigt mycket!! Skönt att träffa han.. Så vi drack lite öl och sen gick vi och la oss! :)
Idag är det melodifestivalen då, sista deltävlingen om jag minns rätt? Helt totalt värdelösa låtar har det vart hittills.. fattar inte varför dom ens har kvar programmet alltså. Får väl se om man ska titta idag, Marie är ju som sagt tokig i det där.
Fixade leg i torsdags, så får väl hoppas att allt går som det ska så jag får det om typ 2 veckor.. Det är ju bara 2 veckor kvar tills jag blir 18 på torsdag, så det vore ju inte så jävla kul om det tog längre tid.. Haha.

Nu ska jag dricka lite kaffe & sen hoppa in i duschen.

Pussssi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback