Melodifestivalen = Skit!

2009-02-21 @ 17:44:17
Jaha, då
var det lördag.. Igår vart det lite fest, jag och älskling hade faktiskt 4 månader!
Och sportlovet har gått hur fort som helst, känns inte som man har fått någonting gjort, bara sovit och sovit.. Men skönt det med ibland, är så jävla skoltrött så det finns inte!
Ikväll blir det väl melodifestivalen, eftersom min kära vän Marie är ett stort fan av det. Haha! Jag tycker att det blivit hur dåligt som helst de senaste åren, liksom oj vad bra låtarna är? Knappast. Nej men det kanske kommer någon bra låt iallafall som man tål att lyssna på.
Nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på att Marie ska höra av sig.

Förövrigt är det mindre än en månad kvar tills jag bli 18 nu!! Wiiiie.

Pusspuss dammtuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback