Så ja..

2009-02-25 @ 21:59:20
Nu känns allt bra jävla mycket bättre.. Kanske är meningen att man ska bråka lite extra ibland, få vara lite ledsen! Det tror jag iallafall, så man orkar vara glad sen. Har fastnat helt på låten broken strings, fattar inte ens varför för låten är inte speciellt bra, men jag gillar verkligen texten av någon anledning, haha..
Imorgon ska jag fan försöka färga håret, ser fan ut som ett helvete i huvet.. Usch!!


En sak är säker, & det är att jag älskar dig.. Du är det bästa som finns! Det finns ingenting som kan få mig att ändra mig. Det är dig jag vill vara med!




                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback