Helg

2009-06-12 @ 13:24:50
Sitter här & har precis käkat lite spagetti & köttfärssås.. Ska göra mig iordning strax. Vet inte riktigt vad som blir ikväll men det märks väl! I onsdags så kom Marie, Elin & Dafina hit. Så vi drack lite, sen gick vi bort till Bobban! Blev ganska tidigt ändå, Rickard och jag var hemma strax innan tolv nångång. Men det var rätt trevligt ändå.. På måndag blir det tandläkaren igen, VILL INTE! Jag hatar det verkligen. & självklart kvart över åtta!! Måste åka vid sju, eftersom det är i örebro, jätte roligt.. Nej nu ska jag göra mig klar! Puss hej

Kommentarer

Postat av: Carro (: (L&C.blogg.se)

fin blogg :)

2009-06-12 @ 13:32:27
URL: http://landc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback