Kallt, kallt.

2009-06-15 @ 10:31:40
Ja fy, svin kallt ute.. Kom hem från tandläkaren för en stund sen, gick bra. Men känns så onödigt att åka in dit för typ tio minuter hos tandläkare. Nej usch. Ville verkligen inte gå upp imorse när klockan ringde, men aa.. Hade ju inte så mycket att välja på. Blev ju inte bättre av att Rickard sov vidare, lagomt fuskit :) haha, synd om mig va.. Idag ska jag slappa hela dagen hade jag tänkt, & längta tills ikväll när jag får sova!! Saknar min plutt jätte mycket, är töntig kelsjuk idag, haha ;) Blev Wickan i lördags, & det var faktiskt trevligt! haha Lina och jag tänkte gå därifrån typ 3 ggr, men alltid kom det något ivägen. Finns ju hur mycket konstigt folk som helst ute.. Kom hem strax innan tre och var lagomt slut! Men aa, det var roligt iallafall, efter en stund :) Nu ska jag slå på lite kaffe och sen lägga mig i soffan en stund. Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback