SOL :)

2009-06-23 @ 17:39:21
Hur varmt och skönt som helst :) Vakna idag av att Rickard kom hem vid elva typ.. Så hade han köpt frukost och jordgubbar, så överraskade han mig med det! Så vi gick ut och satt oss på en filt & åt och drack kaffe. Hur mysigt som helst.. Världens underbaraste pojkvän har jag!! :) Sen drog han iväg för han skulle tatuera sig, så Marie kom och gjorde mig sällskap. Sen solade vi lite såklart, & nu är vi hos pappa och skulle hälsa på, men han är ju såklart inte hemma. haha! Nee nu ska jag vara lite social mot Marie. Puss hej
 





         
                                                 Världens finaste :)

Kommentarer

Postat av: Rille-Pille

Allt för dig hjärtat!!!!

2009-06-23 @ 21:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback