Tråkigt väder..

2009-06-02 @ 12:32:59
Massa regn idag, inge roligt alls. Men då får man ju faktiskt vara inne och ligga i soffan hela dagen :) haha. Ska hem till min Plutt sen och mysa! Det är ju desperet housewives ikväll iallafall. Någonting positivt med dagen :) Just nu sitter jag och dricker lite kaffe & kollar runt. Träffade Malin i lördags, jättekul! Vi träffas ju inte så ofta längre, så det är alltid trevligt att sitta & prata lite :)Igår gick marie och jag riktigt mycket faktiskt, vilka hurtbullar vi är! Alltid skönt sådär efteråt, så kan man ha gott samvete :) haha. Nu ska jag ut & röka och sen göra något att äta. Röker förövrigt på mina sista cigg nu, sen blire fan och sluta!! Puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback