21.40

2009-05-21 @ 21:45:06
Har vart en lugn och mysig dag. Rickard & jag gick upp vid tolv, så gjorde vi lite mat och drack lite kaffe.. Sen gick vi ut och satte oss på en filt i solen. Blev dock lite kallt, så vi gick in igen. Sen framåt sex någon gång, så gick vi ut och satte oss där igen! Där fick vi sällskap av Mattias.. Sen gick vi in och satte oss på balkongen och drack lite saft istället :) Så spelade jag lite yatzy med Matti, sen drog jag hem! Så nu sitter jag här hos pappa :)
Så nu ska jag dra till Rickard igen, så han kan få lite hjälp eftersom han är handikappad nu.. haha!

 Min fina städ-tant! :)

Kommentarer

Postat av: Lina

Varför har han opererat handen?

2009-05-22 @ 01:27:36

Postat av: Carro

Så bra, för jag brukar faktiskt läsa din med ;) haha

2009-05-22 @ 11:23:37
URL: http://cawoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback