jaha ja

2009-05-27 @ 20:55:37
Sitter hos pappa en sväng, beställt lite kläder och så :) Det behöver jag.. Igår kom Marie ner till oss & så klippte jag hennes hår lite. Sen ringde stackars Carro och var röksugen, så vi mötte henne så hon fick några cigg :) Efter det så drog jag och Rickard ner till stan och kolla runt lite, så köpte vi hårfärg! Så nu är han brunett, skit snyggt! :) Färgade lite på mig med, så det blev lite mörkare iaf. Sen gjorde vi potatisgratäng och kött med vitlöksbröd, hur gott som helst!! Idag klippte jag Maries hår ÄNNU mer, blev faktiskt fint tycker jag. Hon passade i kortare! Sen drog vi till lidl, och efter det så satt vi oss på skranta och prata lite, och var allmänt fnittriga. haha.. & nu sitter jag här. Ska strax dra iväg igen, så jag får pussa lite på min snygging! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback