tisdag

2009-05-26 @ 12:23:06
Har just ätit och så.. Rickard är iväg till lasarettet, han skulle höra av sig när han var på väg hem så skulle vi väl ner till stan en sväng.
Igår var jag hos tandläkaren i örebro, det gick bra.. Men lagomt idiotiskt att dom sätter en tid kvart i 8, så jag var tvungen att ta bussen 6.35, skit kul! Efter det så drog jag till mamma och var där en stund, sen tog jag bussen ner till Bergslag och mötte Marie, så slog vi på kaffe och satte oss på en filt i solen, mysigt. Sen kom Rickard och gjorde oss sällskap, och Bobban en liten stund. Lite senare drog jag och Rickard till Nadja och fika lite och drack kaffe. Sen drog jag iväg och mötte Marie, och Rickard gick och mötte Stellan.. Marie och jag tog en liten promenad hem och drack lite mer kaffe och glodde på Tv. Blev en ganska tidig kväll igår, men det behövdes för jag var så jäävla trött!
Nu ska jag fixa lite kaffe :)

Puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback