091013

2009-10-13 @ 14:15:21
Sitter här & käkar lite rostade mackor & oboy :) gott.. Rickard är iväg en sväng så jag väntar väl på att han ska komma hem!
Igår var Jag, Marie & Matilda och hälsade på Amanda och hennes jätte söta son Milo :) en riktigt söt liten knubbis!  Längtar jätte mycket efter våran nu!! hundra år kvar =) haha.
Nu är det tomt i lägenheten på katter :/ saknar dom jätte mycket! Men aa, skönt på ett sätt att man slipper lådan och allt det där.
Nu ska jag nog skriva till Marie och säga att hon får komma hit & dricka kaffe med mig! :)

Hejsvejs

Kommentarer

Postat av: Amanda - Mamma till Milo ♥

Japp, en riktig liten underbar knubbis =) Jag längtar också efter eran =P Fan jag och Milo får komma förbi på kaffe någon dag ?! =)

2009-10-16 @ 14:49:54
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback