091015

2009-10-15 @ 22:26:40
Redan torsdag.. Fan vad veckan har gått fort!
Gick upp ganska sent idag, fy skäms. Så då blev det typ att göra mat och sånt. Så kom Lollo & Linda hit en sväng och drack lite kaffe å sådär :) trevligt. Sen så fick jag lust att baka nånting så jag gjorde en kladdkaka! Efter det så drog jag till pappa en sväng och hälsade på, men han skulle typ dra på en gång så jag fick sällskapa hunden. Träffa Lina och Lollo en sväng också.. Så skjutsade pappa hem mig, så nu är jag hemma igen! =)
Imorgon blir det tandläkaren :( usch, hatar det verkligen. Men är ju typ illa tvungen, vill ju inte gå tandlös. Haha!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen hoppa ner i sängen och titta på film med älskling :)

Puss & kram

Älskar dig Rickard!!!

Kommentarer

Postat av: Amanda - Mamma till Milo ♥

Halloj =) Har du slutat skolan helt ? =)

2009-10-16 @ 13:15:38
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback