Onsdag!

2009-10-28 @ 22:35:55

Gick upp vid elva idag, så hoppade jag in i duschen & sen käkade frukost. Så kom Lollo och hämta mig, va skulle till Unga föräldrar träffen. haha, var bara hon & jag där idag. Men det var mysigt ändå :) vi fikade lite och kolla på film. Sen har jag typ bara vart hemma. Rickard och jag käkade pannkakor förut också!
Igår var pappas hund här, så fick vara lite hundvakt! Sen på kvällen så var jag med hem till Lollo & kollade på deras lägenhet, och sen drog vi till Matilda, Spelade lite buzz och pratade och sådär, trevligt.
Och i måndags var jag ju i ullared. Handlade faktiskt inte sådär super mycket. Blev typ nån tröja & leggings. Sen lite bebiskläder & massa smågrejer! Men är rätt nöjd ändå.. Fast jag var helt slutkörd och hade ont lite överallt tror jag. Men somnade gött på kvällen =)

Nu ska jag strax hoppa i säng tror jag. Glo lite film eller så :) & gosa lite med min sötboll också.

Här är magen i v.26 - (25+2)


Kommentarer

Postat av: caroline mamma till sebastian

håller unga föräldrar fortfarande på de gick ju ja på förut,när e de de är?

hur går de annrs med bebben,sugen på något speciellt,illa mående,känslig för vissa lukter?

//carro(jörans fru) fråga richard om du ej vet vem ja e)

2009-11-07 @ 00:20:10

Postat av: Ida!

Ja, det är på onsdagar mellan ett & tre! Det går jätte bra, mår inte speciellt illa längre men jag gjorde det i början. Nu kommer det ibland bara! & i somras var jag jätte sugen på jordgubbar hela tiden, om jag fick välja så skulle jag äta det till frukost lunch & middag. haha! Men annars flyter det på jätte bra!

2009-11-08 @ 17:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback