Rubrik!

2009-10-08 @ 23:03:47
Kom precis hem, har varit ute en sväng med Lollo, Lina, Linda & Määry.. Trevligt!
Gick upp idag vid ETT, fråga mig inte varför.. Brukar inte ens sova så länge längre, haha. Då dammsög jag & torkade golv. Sen hoppade jag in i duschen och sådär. Sen kom Lollo på en snabb kaffe. Efter det blev det en sväng in till Rickards syster, där vi åt lite och så. Fick jätte söta bebis saker också!
Imorn är det redan fredag, det går så himla fort.. Men Idol börjar ju på riktigt imorn, wiiie =)
Nu ska jag göra nåt annat.

Kommentarer

Postat av: Din kille

Hörre du du, jag damsög och DU moppa haha!

2009-10-10 @ 00:32:28

Postat av: Ida

HA! nej, du dammsög Toan typ.. Så det så =)

2009-10-10 @ 18:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback