Segt..

2009-10-11 @ 21:59:50
Ja, fy vilken seg dag. Gick upp vid tolv, sen drog Rickard & jag till konsum och handlade lite små saker.. Sen drog vi till Bobban och drack kaffe och fikade lite med han och Marie. Och så kollade vi på film också!
Sen drog vi hem. & så var jag iväg till min bror och lämnade en kissebebis, det var lite jobbigt faktiskt. Men det gick bra, och hon kommer nog trivas ( dom har ju en till katt, så hon får ju sällskap iallafall ).
Så imorn ska väl två till utav dom åka.. Kommer bli jätte tomt :/ Men ganska skönt på ett sätt också. Men jag är nog lite förälskad i dom :)
Igår blev en lugn kväll. Marie & jag var hos pappa och hälsade på lite och drack kaffe.
& skolan har inte ringt än.. Moget!! Det är 3 veckor sen jag var där och dom sa att dom skulle ringa mig samma vecka. Men det är faktiskt inte mitt ansvar, har redan påmint dom en gång. Får väl se hur det blir med den saken..
Jaja, nu ska jag fortsätta kolla runt och läsa lite bloggar och sådär!

& det skulle faktiskt vara riktigt kul att veta vilka som brukar läsa min blogg.. Så om du törs så kan du ju skriva en kommentar eller något :)

  22+5 (tagen igår)


Den här sötnöten fick ett nytt hem idag :)








Kommentarer

Postat av: Marre

JAG! men det vet du ju , jag väntar fortfarande på inlägg tillägnat mig:(

2009-10-11 @ 22:22:35

Postat av: moster julle

julle läser!

2009-10-12 @ 14:17:09

Postat av: Linda

Hej svejs



Hoppas allt är bra med er!!



Vi ses på lördag....



Kram



Svägerskan Linda :)

2009-10-12 @ 20:06:57

Postat av: Lina

Jag läser alltid din blogg Knurben

2009-10-13 @ 14:27:10

Postat av: Linda

Är det en tjej eller kille? :) Eller det kanske du inte vill veta före / säga? :$

2009-10-13 @ 15:37:56
URL: http://iinda.blogg.se/

Postat av: Linda

jag läser :) fast mer uppdatering nu tycker jag! ;)

2009-10-13 @ 23:47:15
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/

Postat av: Carro

I doooo :) Fin mage!!! jag längtar efter miiiin :)

2009-10-14 @ 19:28:54
URL: http://cawoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback