Söndag, tråkiga söndag..

2009-10-18 @ 15:33:34
Sitter här & väntar på Bobban och Marie som ska komma hit på kaffe! Rickard ligger i soffan och glor på teve..
Igår hade jag inte en aning om vad jag skulle göra, men sen så hörde Lollo av sig :) så då blev det och umgås med henne. Så hämtade vi upp Linda också! Sen drog vi till Marie & var där typ 10 min, eftersom vi skulle skjutsa dom till statt! Hade faktiskt velat gå på Statt igår, kollat på Robin Bengtsson! haha :) Men känns inte direkt som att jag har något där och göra, riktigt tråkigt att gå ut nykter. Man vill hem lika fort som man kommit dit!
Klockan 5 blir det iallafall och tvätta lite.. Kan behövas!
Nu ska jag göra lite annat tills dom kommer!

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback