Tråkigt väder!

2009-10-22 @ 11:17:04
Regn & blött.. Usch!
Igår var Rickard & jag hos barnmorskan kl 10. Fick mäta magen & väga mig och aa.. allting! Det såg bra ut. & sen så fick vi höra lillens hjärtslag. Jätte mysigt! <3
Efter det så drog jag till mamma & åt och så, Sen kom Lollo & Linda och hämta upp mig. Så drog vi på en typ träff för unga föräldrar (såna som är gravida också då förstås). Det var ganska kul faktiskt, fikade lite och så. Så dit blir det nog fler gånger.
På kvällen så var jag lite hundvakt åt pappas hund medans han var på hockey! & så fick jag en söt 1års present av Rickard. Nånting som jag tjatat om i typ.. ett år. haha! Han är så himla söt :) världens bästa pojkvän!!
Nu sitter jag här & har precis vaknat till liv. Måste ringa till tandläkaren IGEN! Jävla tänder som aldrig kan sitta där dom ska.. Haha.
Nu ska jag slå på teven & sätta på lite kaffe.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback