22.04

2009-09-29 @ 22:09:03
Ligger här i sängen & kollar runt lite. Rickard sitter vid andra datorn och nördar! Väntar annars på att Idol ska börja igen, håller absolut på Mariette. Tyckte hon var skit bra! Tyckte nästan alla var bra idag.. Färgade mitt hår idag, så nu är jag brunett igen :) känns skönt. Imorgon blir det väl en tripp till stan. Skulle behöva köpa lite smink faktiskt. Händer ju inte alltför ofta att man sminkar sig längre :) haha. Jag får skylla på att jag är gravid! Är i vecka 22 nu (21+1), så lite mage har jag allt fått.. Har inte tagit en enda bild under hela graviditeten, känns lite tråkigt.. Kul och se förändringen ju =) & inga ultraljuds bilder har jag lyckas scanna än. Måste fixa det! Så andra kan få se våran lilla kille! :) Nu ska jag greja med annat. Pysssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback