Ensam mamma söker!!

2009-09-06 @ 13:16:28
Det börjar idag, är helt överlycklig :) haha.. Har väntat så himla länge på det. Så klockan 8 idag så sitter jag bänkad framför teven!
Fredagen blev ju lite läskig.. Vi voltade med bilen, fyfan vad rädd jag var. Tänkte mest på min lilla bebis i magen också, men den levde :) som tur var! Så vi fick ligga på akuten ett tag & ta lite prover och sådär, men alla klarade sig jätte bra. Vi ska ju på ultraljud på onsdag, så vi fick en liten för titt. Men det är ju inte samma sak ändå. Igår blev en lugn och mysig kväll med Lollo, vi köpte lite mat & så på konsum och käkade, sen åt vi typ chips och snacka skit! :) Sen gick jag och la mig, så kom Rickard och väckte mig!! fy. Idag ska jag upp till  mamma en sväng & lämna lite grejer och hämta pengar. Fast ska lägga mig och mysa lite med Rickard först :) Puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback