Nattbloggning

2009-10-01 @ 01:45:33
Sitter här & kollar runt lite.. Rickard och jag har typ precis käkat rostade mackor & oboy. Gött!!
 Var nere till banken idag för och säga till om att studiebidraget ska in på mitt konto. Men det gick tydligen inte, för att man var tvungen att fylla i någon lapp av nåt slag? aa jag fatta inte.. Jävla åsnor. Sen när jag kom hem så kom Lollo hit. Och Marie efter en stund. Så vi satt väl mest och snacka skit och drack kaffe. Sen blev det ju idol också såklart, och ja.. Det var väl typ rätt personer som gick vidare? Iallafall Erik, resten av killarna suger ju.. Så jag hoppas & tror att det blir en tjej som vinner i år.
I helgen blir det väl och hämta en bilbarnstol som vi ska köpa :) känns ju lite tidigt, men vi skulle få den billigare om vi köpte den nu.. Så aa, det får gå!
Nej nu ska jag gosa ner mig i sängen bredvid Rickard!

Puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback