Skit väder!

2009-09-22 @ 13:14:17
Ja som vanligt med Sverige så är det ju alltid fint & bra väder, eller inte.. Vaknade iaf för en stund sen, brukar inte kunna sova så länge, men var så himla trött imorse, så då får man det :) Igår blev det först skolan, men kändes ganska onödigt att gå dit eftersom jag tydligen ska läsa mina ämnen på IV.. Idioter! sen blev det stan och kolla lite, köpte en kofta & sen fika Marie och jag lite. Sen drog vi hem hit och färgade håret på henne, sen kom Lollo! Då tittade vi lite på barngrejer, hitta en superfin barnvagn som jag vill ha!! Men får väl se :) Gick förövrigt in i vecka 21 igår. Det går fort :) Wiiiie. Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen vet jag inte om Lina skulle komma och hälsa på bebisarna! Puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback