Tandläkaren..

2009-09-15 @ 22:11:18
Ja, var på tandläkaren imorse.. Och skruvade upp några skruvar & gud vet vad. fyfan vad obehagligt det var!! Så nu har jag stygn i munnen, & det gör skit ont. Hoppas det går över snart, för det är jätte jobbigt verkligen. Efter tandläkaren gick jag hem och la mig en stund, men det blev inte så mycket sömn eftersom bedövningen började släppa så jag började ju känna hur ont det gjorde. Sen kom Lollo hit, & Marie efter en stund. Så vi drack lite kaffe och sådär. Nu tittar jag lite på Girl next door. Ska väl försöka sova om en stund, är jätte trött. Har förövrigt kattungar hemma nu, ska ta hand om dom tills dom är tillräckligt stora för att klara sig själva. Jätte goa är dom! Finns förmodligen en över om någon är sugen på en! Jätte fina :) Igår gick jag in i v.20! Så nu är det ju "bara" halva tiden kvar! Hoppas lillen börjar sparka snart, så jag kan känna det iaf! Puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback