Fredag!

2010-04-09 @ 10:05:25
God morgon =) Sitter som vanligt här och dricker kaffe.. Lilleman somnade igen för en liten stund sen! Så får passa på och skriva lite då liksom =)
Gick upp vid åtta idag, då satt Levin och jag & myste och kolla på The Voice. Guuuud vad han är glad på morgonen, haha han pratar och skrattar för fullt! =) Min fina bebis!!

Igår Kom Marie hit vid två, så drack vi lite kaffe och sådär. Sen vid halv fem så drog vi ner på stan. Köpte lite små skit, som smink och så.. Sen vid 8 så kom Lollo och hämta mig, så drog vi och sola =) Skönt!!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. Ska försöka komma ut en stund med Levin iallafall så han får lite frisk luft! Men det blir senare isåfall framåt kvällen. Blir väl antagligen och träffa Marie också.

Nu ska jag göra lite annat tills Levin vaknar.

Puss & hej



Älskade älskade unge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback