Söndag kväll!

2010-04-18 @ 20:39:58
Jaha då var den här veckan slut! Men aa, gör ju inte mig någon skillnad direkt =)
Levin har badat och ätit, så nu ligger han i sin pyjamas och myser med Rickard i soffan. Han somnar väl för natten om en stund.
Levin somnade vid 21 igår och vaknade 7.30 imorse.. Haha lagomt chockade vi blev när han vaknade. Annars vaknar han oftast runt 6, men jag klagar inte! =)
Igår så gick vi till Bobban & Marie och drack kaffe & åt sockerkaka! Sen på kvällen så hade Rickard och jag myskväll bara, med godis och teve. Skönt det med ibland! =)

På tisdag är det dags för BVC igen, får se hur mycket lilleman har växt! Säkert en hel del =)


Bild ifrån BB, tänk så mycket han har växt sen dess!! Mitt lilla hjärta.


Nu ska jag ta något att äta och sen slänga mig i soffan tror jag!

Rickard & Levin, Ni är det bästa som finns.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback