Natti

2010-08-26 @ 23:43:45
Alldeles för sent för att vara uppe egentligen, då jag har en son som vaknar vid 8, halv 9. Men vi har hållt på och målat i köket nu under kvällen, så aa.. Nää.. 
Vi har ju då bestämt oss för att göra om (igen). Känns som att det skulle sitta fint med lite förändring här hemma, blir så jävla tråkigt efter ett tag. Man tröttnar. Så den här gången är det köket och vardagsrummet som ska fixas. Ska visa före & efter bilder sen när det är klart. 

Lilleman har ju då börjat få en tand. Den sticker upp en liten bit och är jätte vass. Så nu är det jätte mysigt när han bits. Skruttisen.

Imorgon ska jag till frisören och slinga håret. Är det bara jag som typ blir jätte nervös när jag ska till frissan och typ helst vill ringa och avboka? Ja jag tror nästan det. Ända sen jag fick barn har jag sånna dumma tankar. Jag är rädd för precis allting! Knepigt.

Nää nu ska jag strax krypa ner i sängen. Ska fixa klart köket nu under helgen också..

HEDDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback