Regn

2010-08-09 @ 13:02:10

Nemen hallå, det var ju inte igår..
Dricker kaffe som vanligt medans min plutt ligger i babygymmet och babblar.. Ser förövrigt ut som att han har tänder på g, får väl se om dom vill komma upp.

Och nu jävlar ska jag ta tag i dom dära jävla gravidkilona som inte vill bort.. Det är ju såå himla roligt att ha en Ica-kasse på magen, jätteskoj. Nää men aa, dom ska bort! 

Min lilla kille har växt som bara den, var iväg för en vecka sen. Hela 71cm & väger 8830g. Då var det även dags för vaccination, så min mamma följde med som stöd, det där med sprutorär ju inte riktigt min grej. Men han var super duktig! Några tårar och sen var det bra.
I torsdags blev han även fotad utav Matilda. Blir förhoppningsvis jättebra, spännande!

Detta jävla väder.. Verkar faktiskt inte bli någon mer sommar i år. Trist! Ja menar, det är ju snart september (typ). Så det är väl bara och förbereda sig för hösten snart. Fast hellre det, än att ha en jävla sommar som det bara regnar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback