6 Juli 2010

2010-07-06 @ 21:50:05
Heeellu!

Som vanligt så har det gått ett tag sen sist.. Men aa..
Har precis duschat, så nu sitter jag här i soffan med Levin bredvid mig. Han ska strax sussa!
Idag har det inte hänt så speciellt mycket, en lugn dag med andra ord. Var iväg till Maxi förut med Marie iallafall, köpte lite mat till Levin och sen schampoo & Balsam till mig. Köpte något märke som tydligen ska vara bra, fäller som fan just nu.. Blir ju flintis snart. Nää men får se ifall det hjälper iallafall.

Jaha.. Helgen bestod av detta:

Fredag: Låg först ute hela dagen i solen med Lollo, Milton & Levin =) Fikade lite och sånt. Sen blev det hem och duscha och göra sig iordning, så drog jag,Lollo,Stefan,Rickard,Bobban,Marie, Levin & Milton till frödingsparken och grilla korv och spela kubb, trevligt.

Lördag: Hände inte mycket alls.. Var iväg till Lunedet med Marie och tog första doppet. Riktigt skönt!! Svalkade jävligt gött när det var så varmt iallafall. Sen drog jag hem så blev det lugnt resten av kvällen med sibylla osv..

Söndag: Rickard jag & Levin följde med Stellan & Fia ut till deras stuga.. Så var vi där hela dagen och åkte båt och sådär. Och så var ju självklart deras lilla Milton med, jätte liten. Och söööt!!

Och sen igår var jag till Mamma en sväng, Åt lite jordgubbar och glass! Och sen fick Levin bada också, vilket han ääälskar =) Det är bra det..

Imorgon ska jag fan ha jordgubbar!! Fanns ju billiga utanför Maxi, men självklart när vi kommer ut så var dom ju slut. Grrrrrr!! Får fixa till det imorn ;)

Nu ska jag pussa på mitt lilla charmtroll!
Här är en bild på honom från idag =)

 


Kommentarer

Postat av: Svägerskan Linda

Ni är på språng hela tiden märker jag :)



Jag har gjort en present till Levin. Ska komma förbi med den någon dag.

2010-07-08 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback