Fredag kväll

2010-07-23 @ 23:08:42
Sitter här och lyssnar på lite musik och äter vattenmelon, och lite Ramlösa blåbär till. Det är ju gott.
Idag har det inte hänt något alls nästan, var till maxi med Marie en sväng bara. Vädret var ju itne direkt det bästa idag, kallt som fan tyckte jag. Så Levin och jag har bara varit hemma och myst idag. 

Nya ljud har lilleman lärt sig iallafall, låter precis som han säger mamma & pappa, även om han inte fattar att han säger det så är det faktiskt kul. Maaaamaaaamma babbaaa säger han.. hihi

Imorgon ska jag på lite egentid minsann. Blir hem till Marie och käka tacos och dricka lite gott med tjejerna, trevligt tycker jag. Sen bär det nog av till Statt också.
Och jag gör ett tappert försök att bli blond igen, usch vad det är tråkigt. Just nu är det typ oranget. Ungefär såhär långt hinner jag alla gånger tills jag tröttnar och färgar brunt igen. MEN NU JÄVLAR, så ska jag bli blond. En stund iallfall. Har införskaffat mig silverschampoo också, får se om det hjälper till på traven.

Nää men nää... Nu ska jag fortsätta med mitt här.

Sen ska jag sussa med min fina man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback