Hallå

2010-06-04 @ 14:25:07

Sitter här och kikar runt lite. Lilleman ligger i babygymmet & babblar =) SÖTUNGE!!!
Rickard drog iväg för en stund sen, kommer väl hem lite senare! Då blir det grillning hos Bobban :)

Jaha, vad har annars hänt under veckan?

I onsdags träffade jag iallfall Marie som varit i Turkiet i en vecka, fick en DKNY parfym av henne, luktade jätte gott =) Tack gullplutt.

Sen igår så var jag iväg och tatuerade mig, var verkligen inte så farligt som jag trodde. Trodde typ att jag skulle dö ungefär, men näää... Det där kan jag ju lätt göra om ;) Sen drog jag, Rickard, Levin, Bobban & Marie hem till oss och fikade lite! Sen runt halv elva så tog jag en kvällspromenix med Lollo, skönt faktiskt.

Jag har ju ett sååååååååååå fint barn!!!!! Kan ju inte slita blicken ifrån honom. Han är så vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback