25 maj

2010-05-25 @ 16:57:50

Sitter här i soffan med Levin bredvid mig. Han ligger och äter på en leksak och små kikar på teven, sötnos =)

Bvc gick alldeles utmärkt, det hade blivit något krångel med leveransen av vaccinet, så vi får vänta någon vecka innan han får sprutorna. Skönt på ett sätt, men ändå så är det ju bättre att ha det gjort. Jag som är så spruträdd :(
Men iallafall, våran "lilla"skrutt är numera 66 cm lång & väger 7350g. En stoooor kille =) Han följer sin kurva jätte fint!  Han blir säkert lång =) Lång & ståtlig!

Efter Bvc drog Rickard jag & Levin till apoteket och handla lite nödvändiga saker.. Och sen vidare ner till Maxi! När vi kom hem käkade vi hemmagjorda baguetter, jag åt med räkor & Rickard med kyckling. Gott vart det iallafall!

Neeeeeeeeee, funderar på om man kanske ska slänga ihop en kladdkaka & sen slå på lite kaffe? Får fundera en stund på saken.

 

Levin i magen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback