Då var det natten..

2010-05-19 @ 00:18:58

Har precis duschat och gett Levin mat. Klockan är strax över tolv och lilleman håller just på att somna.. Han somnade en sväng vid 21, men sen när jag la honom i sin säng så vaknade han igen. Så låg han där & skratta åt mig.. Busunge :)

Idag klev lilleman & jag upp vid halv tio så myste vi i soffan och titta på teve & jag drack kaffe. Sen på eftermiddagen så kom Nadja hit på kaffe, alltid trevligt.

Sen strax innan sju så kom Marie hit & så tog vi en promeix bort till Maxi. Handlade lite som behövdes hem..

På torsdag är det tandläkaren som gäller.. FY! Dom ska typ öppna upp tandköttet och blabla, och det är verkligen inte trevligt. Ser inte fram emot det. Min snälla mamma tog ledigt då så hon kunde följa med, eftersom jag har Levin själv på dagarna, så får hon ta honom medans jag är där inne. Det tar ju en stund att göra det där. Sen tar hon honom en stund när vi kommit hem så jag får lägga mig och vila ett tag. Tur man har sin mamma ibland :)

Ska strax slänga mig i sängen med min fina pojkvän och sussssssa! Det är ju en dag imorgon också.

 

Rickard & jag för lääänge sen :)


Puss & godnatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback